دی وی دی افزایش تراز هزار دی یک روز
خانه » مشاوره » برنامه ریزی و نحوه مطالعه » مشاور خوب چه کسی هست ؟ (داغ و جنجالی)
کانال تلگرام ریاضی 100

مشاور خوب چه کسی هست ؟ (داغ و جنجالی)

 

مشاورخوب برای کنکور 95

 

 

مشاور خوب باید به روز باشه. تغییرات کتاب های درسی تو کنکور ۹۵ رو بدونه. کتاب های تست جدید بازار رو بشناسه. مثلا یک کسی مثل من حامد دلیجه  که ۶ سال پیش کنکور داشتم و برای ریاضی از ۶ کتاب تست استفاده کردم قطعا هم کتاب ها رو میشناسم و هم مباحث رو کامل اشراف دارم که چی به درد کی میخوره. و وقتی یکی مثل من ۴ ساله با کنکوری ها در ارتباط هست قطعا میدونه کتاب تست ادبیات جدید چی به بازار اومده و دایما تو سایتم با نظرات و پیامک ها در ارتباط هستم.من فیزیک عربی ادبیات زبان تقریبا کامل و شیمی و دینی تا حدودی یادمه.ریاضی هم که بحثی توش نیست! ازش بخواهین در مورد سوال دینامیک کنکور ۹۴ براتون توضیح بده. ازش بخواهین در مورد سطح سوالات شیمی کنکور ۹۴ توضیح بده. اصلا میدونه آرایه ی تلمیح چی هست ؟؟ اصلا میدونه تندشونده چی هست؟؟ اصلا میدونه نقطه ی بحرانی چی هست؟؟ ازش بپرسین که احتمال چند تست تو کنکور میادو…..

مشاور رتبه برتر

مشاور خوب خودش باید آدم موفقی باشه. چطوری میشه یکی دانشگاه و رشته ی تاپی درس نخونده باشه و بهتون کمک کنه ؟؟

دانشگاه و رشته ی تاپ تهران اونم در مقطع اولی همون کارشناسی در مهندسی ها و یا پزشکی و.. هست. ارشد و دکترای دانشگاه های خوب ارزش ندارن.بعدا توضیح میدم.چون دیگه ارشد و دکترا تهران قبول شدن خیلی خیلی راحت هست (یک عده خارج میرن یک عده ارشد نمیدن و…)یا مثلا کسی ارشد زیست تهران خونده عملا کلی رقیب های خفنش تو رقابت نیستند و ترم ۹ پزشکی هستند. چندمشاور می شناسم در زندگی و درس خود مونده و قصد داره به شماها مشاوره بده. ببینید بچه ها منظور ما این نیست که هر رتبه ی برتری مشاور خوبی هست. نه. اما رتبه ی برتری که خودش با تلاش خودش رتبه برتر شده و به کنکور علاقه داره و چندسال هست که تو کارکنکور هست قطعا بهترین گزینه برای مشاوره ی شماست. و شما را درک خواهدکرد.

 

عده زیادی از بچه ها موفقیتشون رو مدیون مشاور میدونن و در مقابل عده زیادی هم عامل شکستشون رو ما

هزینه ی مشاوره ی کنکور

 

هرمشاوری که هزینه ی زیادی گرفت لزومی نداره مشاور بهتری باشه.

مشاور نباید وابسته به موسسه باشد یا صرفا برای فروش محصولی برای شما مشاوره بدهد. مشاور باید آزاداندیش بوده و خالصانه فقط به شما راهنمایی بدهد. محصول پیشنهاد نده بهتون. با نام مشاوره ی رایگان میان براتون بعدها محصول میفروشن.

مشاور باید پیگیر درس خوندن باشه.باید پی گیر تراز آزمون آزمایشیت باشه. باید در مدیریت کلاس ها و.. بهت کمک کنه.

دانشجویان و افرادی که کنکور را با موفقیت به تازگی سپری کرده اند بهتر از افراد فسیلی هستند. فسیلی ها خودشان کنکور رتبه ی خوبی نیاوردند و ۲- اصلا تو باغ کتاب ها و مباحث امروزی نیستن!

ولی حواستون را جمع کنین من چند نفر میشناسم که هنوز دانشگاه نرفتند و خودشان در کنکور رتبه ی داغونی آورده اند و به شما مشاوره میدن. و در سایتشان از کلماتی مانند

مشاوران کلاهبردار

یکی میشناسم کنکور انسانی رتبه ی داغون آورده و الان دیپلم داره و ۱۸ سالشه و از راهبرد و استراتژی ومطالعه حرف میزنه.

یکی میشناسم که دیپلم داره و خودش را دکتر و سرطانی و خارج رفته و.. می نامه.

یکی میشناسم که دانشجوی انصرافی غیرانتفاعی ایوانکی هست و دیپلم داره و۲۰سالشه و  از راز کنکور و هیپنوتیزم و از این جور کلمات عجیب غریب حرف میزنه.

من هرسه ی این افراد را میشناسم. تعطیل هستند. جرات ندارند مقابل من قرار بگیرند!

خلاصه حواستون باشه بچه های باهوش ریاضی صدی !

هرمشاوری بهتون گفت فلان دانشگاه هست لیست دانشجوها و فارغ التحصیلان هر دانشگاه را میشه آنلاین از سایت دانشگاه سریع استعلام کرد.

همچنین اگر استادی هیأت علمی دانشگاهی باشد که باید اسمش تو سایت دانشگاه زده بشه.

پس گول دروغگوهای دیپلمه ی مثلا سرطانی و در حق ما دعا کنید را نخورید

پی نوشت : حامد دلیجه نه مشاور داشته نه کلاس کنکور رفته و در کل هزار تومان برای کنکور خرج نکرده است.

 

منبع : ریاضی صد

مهندس حامد دلیجه

.

۵ نظرات

  1. مشاور خوب کسی است که در مورد رشته مورد امتحانی. ما ، کتاب های کمک اموزشی، ازمون های ازمایشی اطلاع کامل داشته باشه. بنظرمن احتیاجی نیست که مشاور پیگیر ما باشد بلکه باید در دسترس باشد تا وقتی در جایی به مشکل برخوردیم بتوانیم باهاش تماس بگیریم

    • بله منم با شما موافق هستم که کنکوری نباید یک ماشین باشه که مدام بهش بگی چیکار کردی و خوندی یا نه.
      ولی بایستی روند پیشرفت تراز داوطلب را در کنترل داشته باشه.
      و همچنین نباید دانش آموز را به حال خودش رها کنه . یعنی یک جاهایی شاید خود داوطلب نفهمه که داره راه رو اشتباه میره. و طبیعتا این زمان داوطلب، احساس مشکل نمیکنه که بهش زنگ بزنه.
      ولی در کل حرفاتون خوب بود. ممنون

  2. سلام در کل میخواستین بگین خودتون از همه بهترین دیگه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *