دی وی دی افزایش تراز هزار دی یک روز
خانه » جزوات کنکوری » فیزیک » جزوه دینامیک فیزیک تجربی توسط کسی که فیزیک را ۱۰۰ زد
کانال تلگرام ریاضی 100

جزوه دینامیک فیزیک تجربی توسط کسی که فیزیک را ۱۰۰ زد

جزوه دینامیک فیزیک تجربی توسط کسی که فیزیک را ۱۰۰ زد

 

در این مجموعه ابتدا سعی شده است مفاهیم هر قسمت به بیانی ساده و شیوا توضیح داده شود و مسایلی را به صورت تشریحی مورد بررسی و حل قرار دهد. تفاوت بین دینامیک رشته ریاضی وتجربی، مسایل شیب عرضی جاده است که فقط برا ƽرشته ریاضی مطرح شده است و بقیه مطالب عینا ً شبیه هم هستند،بنابراین داوطلب می تواند مسایل مشترک هر دو رشته را حل نماید. در پایان این مجموعه، سوالات کنکور ۵سال اخیر در مبحث “دینامیک” در هر دو کنکور رشته ریاضی و تجربی نگاشته شده است که امید است داوطلبان عزیز با پاسخگویی به سوالات و مقایسه جواب ها ƽخود با کلید موجود در آخر جزوه، یادگیر ƽخود را در این فصل ارزیابی نموده و همچنین با سلیقه طراحان کنکور و سبک و سیاق سوالات این فصل در سال ها ƽاخیر کنکور آشنا شوند. قبل از مطالعه این فصل توجه به نکات زیر حائز اهمیت است:

جزوه دینامیک تجربی
جزوه دینامیک تجربی

جزوه تایپ شده و در ۳۸ صفحه می باشد و تمام نکات دینامیک فیزیک تجربی آموزش داده شده است. جزوات فصل های دیگر هم در آینده در سایت ریاضی صد قرار خواهد گرفت.


یادگیری کامل نکات و فرمول هایی که درون کادر نوشته شده، الزامی است.
راه حل هایی که با علامت ۶مشخص شده اند؛ راه حل های تستی برای رسیدن سریع تر به جواب است و پیشنهاد می شود ابتدا راه حل اول را به طور کامل یاد بگیرید و سپس در صورت تمایل راه حل ۶را فرا گرفته و از آن در حل تست ها استفاده نمایید

دانلود جزوه دینامیک فیزیک تجربی توسط کسی که فیزیک را ۱۰۰ زد
برای دانلود فایل با لینک مستقیم از سایت ریاضی صد کلیک کنید.
 پسورد را تایپ کنید
فرمت فایل :pdf حجم فایل ۲٫۷ مگ پسورد :www.riazi100.ir منبع:ریاضی صد

راستی سایت ریاضی صد کلی جزوه ی فیزیک دیگه داره ????

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *